לקוחות כשירים ו/או מסווגים לקראת פרישה? מגיעה לכם פנסיה פטורה ממס! (חדש)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
מאת יחיאל קדם, מתכנן פרישה

מאת יחיאל קדם, מתכנן פרישה

בעל תואר ראשון בכלכלה ובמדעי המחשב, תואר בתכנון פיננסי הוליסטי עם תעודת הסמכה בינלאומית CFP, חבר ארגון המתכננים הפיננסים בישראל, כמו כן בעל רישיון פנסיוני ממשרד האוצר.

לקראת גיל פרישה?

 

זה הזמן לדעת הכול על פנסיה פטורה ממס ללקוחות כשירים ו/או מסווגים

בני 60+? נחשבים ללקוחות כשירים או מסווגים? צפויה לכם פנסיה גבוהה מ-12,000 ₪ בחודש?

מגיעה לכם פנסיה פטורה ממס!

חוזר שיצא לאחרונה מטעם משרד האוצר, מאפשר ללקוחות כשירים ולקוחות מסווגים לבצע מספר שינויים בסיווג ההגדרות שלהם בכל הנוגע ליתרות במרכיבי חשבונות החיסכון הפנסיוני העומדים לרשותם, כאשר שינוי סיווג ההגדרות עשוי להקטין באופן משמעותי את המס אותו הם יידרשו לשלם על הקצבה החודשית הצפויה להם ואת המס אותו יידרשו לשלם היורשים (בבוא העת כמובן), בבואם לממש את כספי הפנסיה העתידיים.

שינוי סיווג הגדרות – למי זה יכול להתאים? 

תהליך שינוי סיווג ההגדרות בדרך להתאמת פנסיה פטורה ממס, מיועד ללקוחות כשירים ו/או מסווגים, בני 60+ הצפויים לקבל קצבת פנסיה חודשית בגובה של 12,000 ₪ ויותר.

מי הוא לקוח כשיר/מסווג לצורך תכנון פנסיה פטורה ממס? 

לקוחות כשירים ו/או מסווגים הם למעשה לקוחות בעלי אמצעים המוגדרים כך על פי חוק הייעוץ וחוק ניירות הערך. הקריטריונים להגדרת לקוח כשיר/מסווג לצורך תכנון פנסיה פטורה ממס מחייבים עמידה באחד מהקריטריונים הבאים:

  • הלקוח הינו בעל נכסים נזילים בשווי כולל של 8.1 מיליון ₪ 
  • גובה הכנסותיו בכל אחד מהשנתיים האחרונות עולה על 3.1 מיליון ₪ ו/או גובה הכנסות התא המשפחתי אליו הוא משתייך עולה על 1.9 מיליון ₪ 
  • השווי הכולל של הנכסים העומדים לרשותו עולה על 5.1 מיליון ₪, כאשר גובה הכנסותיו בכל אחת מהשנתיים האחרונות עולה על 700,000 ₪ ו/או גבוה ההכנסה של התא המשפחתי אליו הוא משתייך עולה על 1 מיליון ₪

מהו גובה הפטור המוענק ללקוחות כשירים/מסווגים?

תכנון מקיף ומקצועי של תוכניות החיסכון הפנסיוניות העומדות לרשות הלקוח, מאפשרות חיסכון מצטבר משמעותי לאורך כל שנות קבלת הפנסיה וגם לאחר לכתו מן העולם של החוסך.

לצורך העניין, לקוח עם קצבה חודשית של 20 אלף שקלים בחודש, הפורש בגיל 67, יוכל לחסוך כ-750,000 ₪ מס על הקצבה וכ-1.2 מיליון ₪ נוספים בגין פטור מתשלום מס רווחי הון, וזאת במסגרת חיסכון מצטבר לאורך 20 שנות קבלת פנסיה. 

חשוב לציין שללקוחות המוגדרים בחוק כלקוחות כשירים ו/או מסווגים, קיימות מגוון רחב של אפשרויות למטרות מקסום רווחים פנסיוניים עתידיים וזאת באמצעות ניהול נכון וניצול מיטבי של כל הטבות המס העומדות לרשותכם.

לצורך כך, מומלץ לכל אחד ואחת מהם להסתייע בשירותי CFP.

מה חשוב לדעת על שירותי CFP ? 

CFP, ראשי תיבות של המונח המקצועי CERTIFIED FINANCIAL PLANNER הם למעשה שירותי תכנון פיננסי המשלבים בתוכם בחינה מקיפה ומקצועית של כל תוכניות החיסכון הפנסיוני והחיסכון הפיננסי העומדות לרשות לקוחות כשירים ו/או מסווגים.

שירותים אלו ניתנים על ידי מתכנן פיננסי בעל הסמכה בינלאומית ורק באמצעותם ניתן להשיג פטור על הפנסיה לבעלי הון המוגדרים בחוק כלקוחות כשירים ו/או מסווגים.

יחיאל קדם – מומחה תכנון פנסיוני ותכנון פיננסי 

אם גם אתם עונים על הקריטריונים השונים הנדרשים לצורך תכנן פיננסי לקבלת פנסיה פטורה ממס, זה הזמן להסתייע בשירותיו המקצועיים של יחיאל קדם, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב, תואר בתכנון פיננסי הוליסטי עם תעודת הסמכה CFP בינלאומית, חבר ארגון המתכננים הפיננסים בישראל ובעל רישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר.

שירותיו המקצועיים של יחיאל קדם ללקוחות כשירים ומסווגים, נועדו לאפשר לכל אחד ואחת מהם להגדיל את מכסת הנכסים שבבעלותם, וכל זאת תוך תכנון פנסיוני עתידי במסגרתו ניתן לקבל פטור ממס על הפנסיה.

לצורך כך, יחיאל קדם, נוהג לקיים תכנון פיננסי ופנסיוני המותאם לכל אחד מהפרמטרים הכלכליים המאפיינים אתכם ויחד איתכם הוא בוחן את כל האפשרויות העומדות לרשותכם לצרכי הקטנת המס אותו תדרשו לשלם על קצבת הפנסיה החודשית אותה אתם צפויים לקבל ביום הגיעכם לגיל פרישה. 

במקביל, יחיאל קדם מקיים קשרי עבודה פוריים ושוטפים עם יועצי השקעות, עורכי דין, רואי חשבון, סוכני ביטוח, יועצי נדל"ן ואנשי מקצוע נוספים, וכל זאת לצורך תכנון פיננסי מיטבי בהתאם לשירותי CFP.

גם אתם רוצים לדעת כיצד ניתן לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים על הפנסיה שלכם?

השאירו לנו פרטים כאן למטה ואנו נדאג למקסם עבורכם את הטבות המס המגיעות לכם כבר היום!

למקסם את הפנסיה, עוד היום

לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ ללא התחייבות אנא מלאו פרטיכם כאן למטה או התקשרו

מאמרים נוספים

פנסיה תקציבית לבעלי שליטה – הרצאה לחברי לשכת המתכננים הפיננסיים בישראל

מצגת פנסיה תקציבית לבעלי שליטה – 2022: להורדת המצגת.   לצפייה בהרצאה פנסיה תקציבית לבעלי שליטה – 2022: לצפייה בהרצאה כ-33 דקות.       בכל שאלה ניתן לפנות אלי למייל: kedem.ins@gmail.com או לטלפון: 0545552650   בברכת בריאות ואריכות ימים. יחיאל קדם    

קרא/י עוד

גמלאי צה"ל – פטור קצבה מזכה לפורש שהיוון לכל החיים

זכאות לפטור בהתאם לסעיף 9 א' לפקודה על קצבאות המשולמות לגמלאי צהל – פסיקה חדשה מתאריך 16.3.22 גמלאי צה"ל הזכאים לקצבת פרישה, רשאים להוון בפטור ממס עד 25% מהקצבה לה הם זכאים בעת הפרישה מהשירות,  וזאת "בתמורה" להקטנת הקצבה החודשית. מאמר זה מתייחס לגמלאים שביצעו

קרא/י עוד